Philips Shaver series 5000 PowerTouch PT925/19

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 5000 PowerTouch PT925/19 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

familylovessamsung 31-01-2015

altijd al philips gebruikt bevalt goed mijn zoon heeft nu ook voor het eerst een scheerapparaat van philips hoop dat hij er net zoveel plezier van heeft.

Piet Hoffmans 18-01-2015

Goed product, zeer te vreden. weer een lekker glad gevoel na een scheerbeurt.
makkelijk ingebruik. helemaal toppie.

Lamed 07-01-2015

Pas ingebruik maar bevalt nu al beter dan de vorige Philips scheerapparaat ook fijn dat deze een oplaadbarebaterij heeft

sjoot 30-12-2014

scheert super glad in weinig tijd, en ligt heel goed in de hand, laadt tevens super snel op. de oude was versleten en nog sneller en gladder . eindeloos goed.

PeterParker63 27-12-2014

Ik vind het een prettig scheerapparaat, mooi van vorm en ergonomisch. Het apparaat is snelladend. De kleur is flitsend rood. Het geluid valt mee en er zit een extra bakkenbaard bijwerkertje op. Je kan hem makkelijk schoonmaken.

Ben van Raaij 27-12-2014

Al eerdere ervaring met Philips scheerapparaten. Met de nieuwe een nog betere resultaat. De scheerkoppen gaan vlekkeloos met de huid/gezicht mee.

Tom 1950 24-12-2014

Na 35 jaar Philips scheerapparaat , tijd voor een nieuwe !
Als deze net zo goed is als de vorige , .........

rem 19 24-12-2014

scheert beter dan mijn oude Philips
snel opgeladen
mooie standaard om hem in te zetten na het scheren

woutje padvinder 18-12-2014

Echt een heel fijn scheerapparaat. Het apparaat ligt goed in de hand en scheert diep. Motor is m.i. krachtig genoeg en toch is het scheerapparaat niet erg zwaar. Accu gaat voldoende lang mee zodat je het apparaat niet constant hoeft op te laden na gebruik. Na het scheren zijn de koppen makkelijk schoon te maken onder de kraan. Voor mij is de kwaliteit prijs verhouding heel erg goed. Ik zou het apparaat aan iedereen aanbevelen.

Wiel de Man 15-12-2014

Het reseltaat van het scheerapparaat is enorm een gladde huid.
Het schoonhouden van het apparaat is eenvoudig.
En de aanbieding van geld terug is mooi meegenomen.

Not-any-of-your-business 07-12-2014

Scheerresultaat:
Dit product scheert netjes dunnere wanghaartjes af, met de praktisch weggeborgen trimmer kunnen de bakkebaarden goed en in een nette scherpe lijn bijgewerkt worden. Het apparaat heeft absoluut geen moeite met eventuele oneffenheden. Stugge dikkere kinharen zijn echter iets lastiger voor het apparaat en moeten grondiger onder handen worden genomen maar na drie maal over dezelfde plek te zijn gegaan zijn ook deze netjes weg. Verwachtingen waren iets hoger, vooral betreft de stugge kinharen aangezien er geadverteerd werd met 'ultrascherpe titanium mesjes'

Mogelijkheden:
De trimmer is uiterst handig bij volledige verwijdering van een volle baard aangezien dan gemakkelijk eerst met de trimmer lange haren kunnen worden afgeschoren alvorens met de drie koppen van het apparaat de huid helemaal gladgeschoren wordt. Helaas is het apparaat niet in staat goed samen te werken met huid verzachtende crème en glibberen de haartjes dan door het apparaat zonder door de mesjes gegrepen en gesneden te worden. Over de batterij en oplader is echter wel weer veel goeds te zeggen. Na slechts drie minuten opladen is het apparaat in staat een volledige scheerbeurt van vijftien minuten vol te houden, zeer prettig als je vergeten bent hem de vorige avond op te laden.

Gebruiksgemak:
Het apparaat wijst zichzelf, de handleiding is helder. Op gebruiksgemak is niets aan te merken, gewoonweg gemakkelijk.

Degelijkheid:
Het apparaat is ietwat lastig schoon te maken na een scheerbeurt aangezien het niet heel geschikt is voor nattigheid en het binnenwerk van de scheerkoppen uit verschillende kleine componenten bestaat die uit elkaar gehaald moeten worden voor een grondige schoonmaak. In mijn persoonlijk geval, stug snelgroeiend haar, moet dit na elke scheerbeurt wel gebeuren. Dit staat echter op de doos aangegeven en valt ook wel te verwachten.

Jan-Jaap 201 07-12-2014

Scheert goed, gebruik gemakkelijk, maar tondeuse nog niet gebruikt. Opladen gaat gemakkelijk in standaard.

A Peters 07-12-2014

Overgestapt van jarenlang nat scheren.
Bevalt prima. Gaat een stuk sneller.
Opladen gaat snel (in een uur), daarna vele scheerbeurten.

janwicher 06-12-2014

Mooie kleur. Het apparaat ligt goed in de hand. Het scheerhoofd glijdt soepel over de huid. Groot voordeel: je kunt het apparaat met water afspoelen.

Positief 2014 03-12-2014

Scheert in korte tijd lekker glad.
Tijdens het uitkloppen valt de kop er af.
Al met al een hele verbetering met mijn voorgaande versie uit 1999.

Willie van Herten 03-12-2014

Het scheerapparaat van Philips, sense and simplicity, code nummer PT 925/19 is zeer verrassend in het gebruik en ligt goed in de hand. Het scheert zeer glad.
de huid is zo glad als een baby huidje.

JvWerven 01-12-2014

Het scheerapparaat ligt prettig in de hand en scheert prima,het schoonmaken van het apparaat is handig.Als de batterij volledig is opgeladen kun je je er minimaal een volle week mee scheren,ik vindt het een goeie aankoop

JePeWe 01-12-2014

Ligt prettig in de hand en scheert prima. Prima schoonmaakmogelijkheden. Verder is het apparaat mooi van vorm.

Christian Melvin 30-11-2014

Scheerapparaat heeft een scheerkop met groter effectief oppervlak.
En philishaves zijn al zolang als ze bestaan stil en betrouwbaar

Krasse 30-11-2014

Mooi en goed scherend apparaat. Voldoet aan mijn verwachting.En is onder het water te reinigen.Ligt makkelijk in de hand en is in het gebruik prettig.

harry & co 29-11-2014

Hij scheert goed
De oplaadstander kan beter
Hij laad snel op
Hij is mooi stil
Het apparaat licht lekker in de hand

FlinterLeonard 28-11-2014

Scheert heel stil vergeleken bij mijn oude Philips 3 kops.
En scheert verrassend makkelijk, snel, grondig en makkelijk.
Voelt goed en degelijk aan, maar de tijd zal leren of het net zo'n sterk apparaat is als mijn oude.
Het is niet het meest uitgebreid type, maar heeft alles wat ik zoek.

xz11 26-11-2014

Net gekocht maar heb al jaren dit type.
Het is snel en eenvoudig schoon te maken en scheert prima.
Het scheerapperaat ligt makelijk in de hand en voldoet naar wens.

frans195655 26-11-2014

Het is een fijn apparaat. Het is makkelijk in gebruik. Het scheerapparaat scheert goed. Ik zou het scheerapparaat zo weer kopen.

J.schilleman 24-11-2014

Fijn handzaam apparaat , snel oplaadbaar
Lange scheertijd makkelijk schoonmaken .
Mooie vormgeving met een zeer mooie kleur een sieraad in de toiletkast